Välkommen till en av Sveriges...
90 mest besökta privatbloggar i kategorin Utbildning
(Bloggportalen, feb-13)
2000 mest besökta privatbloggar alla kategorier
(Bloggportalen, dec-12)

Vi riktar ett stort och varmt tack till alla våra läsare!

Nu hittar du oss också på: Facebook och Twitter (Gå gärna in och Gilla/Följ oss)

måndag 15 oktober 2012

Arbetet går vidare...

Vi arbetar på för fullt med våra projekt och ser väldigt ljust på framtiden.
Texten till barnbok nr. 1 är praktiskt taget klar så nu återstår "bara" illustrationerna som kan ta väl så lång tid. Några skisser och utkast är gjorda av Magnus och det ser ut att bli riktigt bra.
Jag arbetar vidare med nästa barnbok i serien om Oliver parallellt med en roman som jag fick idén till under en stafettskrivning som vi gjorde i helgen. En metod som jag tror att vi kommer att använda oss av fler gånger.
Tanken på den roman har rotat sig i mitt medvetande och jag kan inte släppa den. Ska göra mitt bästa för att färdigställa den inom ett år.

Vi kommer inom kort att lägga upp bilder och tavlor i galleriet och senare kommer utvalda tavlor även att vara till salu här på bloggen.

/Frida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar