Välkommen till en av Sveriges...
90 mest besökta privatbloggar i kategorin Utbildning
(Bloggportalen, feb-13)
2000 mest besökta privatbloggar alla kategorier
(Bloggportalen, dec-12)

Vi riktar ett stort och varmt tack till alla våra läsare!

Nu hittar du oss också på: Facebook och Twitter (Gå gärna in och Gilla/Följ oss)

söndag 21 oktober 2012

Målar åter på framsidan till första boken

Efter ett smärre tekniskt missöde med den dator jag tidigare målade och sparat bilderna på, kom jag idag igång med framsidan till den första barnbok vi hoppas få publicerad. Det färdiga utkastet har både korrekturlästs och justerats i flera omgångar och t o m testats genom högläsning för ett antal barn. Nu återstår bara att framsidan ska bli i ett tillräckligt representabelt skick för att vi ska kunna börja skicka ut boken till olika förlag.

Är inte riktigt vän med känsligheten hos ritplattan när jag använder den på den mac jag tvingats övergå till, men fortsätter ändå med att sakta men säkert måla upp den mörka skogen och den lilla, frihetstörstande pojken i dess mitt.

/Magnus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar